Oláh Tamás vagyok, lezárási specialista tréner.
A lezárás az értékesítés teljesen kidolgozott rendszere, amely megmutatja, hogyan tudjuk megkapni az ügyfél figyelmét, hogyan tudunk erős egyetértéseket kialakítani, és hogyan érjük el, hogy az ügyfél nálunk költse el a pénzét, ne a konkurenciánál.
1994 óta foglalkozom értékesítéssel és 14 éve vagyok tréner. Ezalatt az idő alatt több, mint 12.000 ember vett részt a lezárási képzéseken, így kijelenthetem, a trénerek közül én képeztem a legtöbb értékesítőt Magyarországon. 3 könyvet írtam értékesítés témában és további 7 könyvben vagyok társszerző. Új alapokra helyeztük az értékesítés eddig oktatott módszereit, és egy teljesen kidolgozott rendszert hoztunk létre. Ezalatt olyan stratégiát és lépéssorozatot értünk, amely megoldja az értékesítés problémáit. Ugyanis a lezárás nem az eladás utolsó lépése, hanem egy stratégia az elejétől a végéig, amit tudatosan fel kell felépíteni. Ezzel a stratégiával sikerült olyan dolgokat megoldanunk, amit a múltban nem tudtak. Akikkel együtt dolgozunk és hajlandóak megcsinálni azokat a lépéseket, amiket mondunk nekik, ők szemtelenül sokat keresnek. Nem csak az a lényeg, hogy valaki ott legyen a tréningen, hanem olyan legyen ott, aki akar és hajlandó is terjeszkedni. Ezért kizárólag olyan ügyfelekkel dolgozom együtt, akik terjeszkedni és növekedni akarnak.
A képzés célja segíteni a vállalkozókat abban, hogy gyorsan és sikeresen tudják lezárni az érdeklődőket a tárgyalás során. Az eladási beszélgetések sikerességét akár 80%-os szintre emelni. Elérni, hogy az értékesítés ne egy görcsös folyamat legyen, hanem egy könnyed folyamat, ahol a vevő ellenállhatatlan vágyat érez azért, hogy megvegye a terméket vagy a szolgáltatást. Abban segítjük az ügyfeleinket, hogy értékesítőként kiemelkedő sikereket érjenek el, ügyfélbőségük legyen és növekedjen a bevételük.
A sikeres lezárásnak kilenc pontja van, amit ezen a képzésen mondunk el először. Az eladási pontok azt jelentik, hogy az értékesítőnek mit kell tennie, hogy vegyenek tőle. Ezek a lépések a munkájának a részei. Nem csak azzal foglalkoznak, hogy a tárgyaláson mit kell tennie, hanem előtte és utána is megmondják, mit tesznek a sikeres értékesítők. Sok értékesítő mondta már, akik éveken keresztül dolgoztak értékesítőként, hogy nem tudták mitől függ az, hogy értékesítenek-e, vagy nem. Azt gondolják, ha jókor vannak jó helyen, akkor jól mennek a dolgok, és persze van, amikor rossz a lapjárás.
A Díjmentes Lezárást azért hoztuk létre, hogy könnyedén és okosan elkerülhetőek legyenek azok a problémák, amik megkeserítik egy értékesítő mindennapjait:
- Rengeteg időt kell fordítani egy ügyfélre, aki végül mégsem vásárol.
- A konkurenciánál veszik meg az adott terméket.
- Nincsenek új ügyfeleik, ügyfélbőségről nem is álmodnak.
- Heteket, hónapokat kell foglalkozni egy ügyféllel, mire vásárol.
- Azt mondta, hogy vásárolni fog, és utána felszívódik az ügyfél.
- Az eladások száma ad-hock jellegű, egyszer jól megy, egyszer el se indul.
Ügyfeleink előttünk gyakran megfordultak már más értékesítési és üzleti képzéseken, de elmondásuk szerint nem tudtak tőlük átütő sikereket elérni. A tanultakat nem tudták azonnal használni és a gyakorlatba ültetni. Nálunk a tematika nem összefüggéstelen technikák sorából áll, hanem egy komplett technológiából, amely mára több, mint 3000 vállalkozásnak bizonyított.
“Megrendelem a munkatársaimnak!”
– Hovány Márton, tulajdonos, Hovány Cégcsoport
“Azt kaptam, amit vártam. Igazi, jól használható megoldásokat, azt, amire leginkább szüksége van egy értékesítőnek. Külön kiemelném, hogy nagyon hasznos volt, hogy kizárólag a lezárást és annak technikáit emelted ki! Ajánlom az ügyfeleimnek mindenképpen!”
– Oláh Sándor, ügyvezető igazgató, 0-8.biz
“Rendszerezett, lényegre törő, ötletadó.”
– Matók Zoltán, tulajdonos, OT 3000 Kft.
“Tamás az egyik ember, akinek hála az elmúlt időben ekkora sikereket tudtam elérni. Olyan egyszerű összefüggésekkel mondja el a bonyolult dolgokat, hogy az valami eszméletlen és aki ezeket alkalmazza, annak lehetetlen, hogy ne legyen a legjobbak között!”
– Nagy Sándor, Az érthető biztosítások specialistája
“A vételi ellenállást eddig nem tudtam kezelni. Voltam 8 éve egy szemináriumon, ami használhatatlan dolgokat adott. Ezért azt nem használtam. Így vagy vett az ügyfél, vagy nem, de nem éreztem, hogy 100%-osan uralom az eladást.”
– Nagy Gábor, ügyvezető igazgató, Brilliance Kft.
“Tamással az a helyzet, hogy az első ingyenes tréningjéből tanultam és kerestem annyit, hogy ki tudtam fizetni a következő fizetőset, amiből kerestem annyit, hogy ki tudtam fizetni egy éves együttműködést.”
– Kaposvári Gergely, személyi edző