Építs BRANDET és tűnj ki a tömegből!
A brand megkoronázza a céget, ezáltal kiemeli a
tömegből, hogy az emberek ráfigyeljenek.
DE MIT IS JELENT A BRANDÉPÍTÉS?
Azt, hogy a vállakozás elfoglal egy meghatározott pozíciót a piacon, amihez az emberek hozzákapcsolnak egy érzést, gondolatot vagy akár presztízst.
Az ügyfelek itt akarják elkölteni a pénzüket, mert a céget megelőzi a jó híre és a felépített márkája. A leendő ügyfelek pontosan tudják, milyen hozzáadott értéket fognak kapni, ha itt vásárolnak.
A brand kiemeli a vállalkozást a tömegből és megkülönbözteti a konkurenciától!
EMELKEDJ KI A TÖMEGBŐL!
A legfrissebb statisztikák szerint 874 ezer vállalkozás működik Magyarországon!! Ez azt jelenti, hogy a különböző szolgáltatásokból és termékekből mára már Dunát lehet rekeszteni.
Ha valaki vállalkozik, annak versenytársak sokaságával kell szembe néznie. Lehet a termék vagy szolgáltatás a legjobb a világon, adhatja a legnagyobb segítséget az ügyfélnek és csinálhatja valaki szívvel-lélekkel.
A nap végén egy dolog számít: Kinél költi el az ügyfél a pénzét?
A marketing mára már nem az érdeklődésfelkeltésről szól, hanem arról, hogy ki lesz az, aki valóban el is ad az ügyfélnek!
A tapasztalatok azt mutatják, hogy a cégvezetők már nem választják a hagyományos marketing megoldásokat, ezért egyre életképtelenebb az a technika, ami mögött nincs értékesítési szemlélet.
A mai világban már nagyon sokba kerül az, ha nem a cégek választják ki az ügyfeleiket, hanem az ügyfelek választják ki őket!
Az OT-Tréninggel azon dolgozunk, hogy az etikusan működő, terjeszkedni vágyó vállalkozásoknak segítsünk abban, hogy ismerté és elfogadottá váljanak, ezáltal elfoglaljanak egy olyan vezető pozíciót a piacon, hogy az ügyfelek keresik meg őket, és nem fordítva. Segítünk abban, hogy egy olyan márkát építsenek fel maguknak, ami felkelti a célközönségük figyelmét, egyetértéseket alakít ki és eléri, hogy a brand vonzza az ügyfeleket és bevételt termeljen a cégnek!
A brandépítés mindenkinek adott
Óriási lehetőség, az emberek többsége viszont mégsem vág bele, nem kezdenek el aktívan kommunikálni, ennek pedig nagy részben az az oka, hogy nem tudják, hogyan kezdjenek bele, hogyan érdemes elindulni. Esetleg láttak pár rossz példát, vagy félnek attól, hogy valamit rosszul csinálnak és nem a kívánt hatást fogják elérni.
Tapasztalataink szerint a cégek többsége nem mer belevágni a márkaépítésbe, mert nem tudják, hogyan kell jól csinálni.
Az elmúlt 5 évben a statisztikák bebizonyították, hogy a mai világban, aki nem fektet hangsúlyt a márkaépítésre, az sose fog tudni egy igazán ismert céget felépíteni!
Ha van egy branded, az azt jelenti, hogy elfoglaltál egy pozíciót a piacon.
Ha ügyes vagy, ezt a pozíciót te határozod meg!
Ebben segítünk neked.
Jelentkezem
Gyere el a következő
“Így tűnj ki a tömegből! – bevezetés a brandépítésbe”
tréningre!
A képzésen kristálytisztán ki fog rajzolódni számodra, hogy mi kell ahhoz, hogy egy ismert márkát építs fel
akár saját magad, a vállalkozásod vagy a céged számára.
Előadók: Németh Netti és Szöllősi Tamás
Időpont: 2022. március 4. (péntek) 10:00 – 13:00
Helyszín: Alphasonic
Ár: 10.000 Ft
Ismerd meg az előadókat!
Németh Netti
A piacot felmérve felismertem, hogy melyek azok a pontok, amelyektől egy marketing folyamat tényleg hatékony lesz, és elad. Így új alapokra helyeztem a PR, marketing és értékesítés kapcsolatát. Több száz tanulással töltött óra van mögöttem, amitől bizonyosságot szereztem arról, hogy a lezárás technológiáját nem csak értem, hanem alkalmazni is tudom. Magyarország legeredményesebb trénercégével dolgozom együtt, akik több ezer vállalkozónak segítettek már sokszorozni a bevételüket. Ehhez tettem hozzá azt a stratégiát, amivel a lezárás összeköthető a márkaépítéssel, ezzel folyamata meggyorsítható és előre kezeli az ügyfél vételi ellenállását. Egyedüliként tudom Magyarországon a brandépítést összekötni a lezárással, ezáltal dupla hatást érünk el. Hiszen a brand lényege az, hogy bevételt termeljen a cégnek! Ennek oktatásában nagy hiány van, mert sokan nem tudják, hogyan lehet ezt felépíteni – hiszen egy kulcseleme a lezárás és az értékesítési szemlélet. Ez az a rés, aminek gyakolati tudása nálam van.
A brand hatékonyságának egy mérője van, az pedig a pénztárca! Ez az a stratégia, amit nem lehet leutánozni, mert aki nem érti a lezárást, az csak sörétes puskával lövöldözik. Én a telibe találás művészetét fogom neked átadni!
Szöllősi Tamás
35 éve vagyok cégvezető, azóta 3 országos szintű projektem volt. Mindnél a saját BRAND kiemelése volt a fő szempont. Ezalatt az idő alatt teljesen kiismertem a brandépítés sikeres összetevőit és azt, hogy cégvezetőként hogyan lehet ezt teljes felelősséggel felépíteni! Sikerült olyan problémákra megoldást találnom, amire a múltban nem tudtak. Az első két cégemet már 16 és 10 éve eladtam, a mai napig a teljes környék ismeri a cégeim nevét. A harmadik cégemet pedig mindössze pár év alatt sikerült országos és közép-európai szinten ismertté tennem! Olyan gyakorlati tapasztalat és tudás van mögöttem, amit nem lehet az iskolában megtanulni! Ennek a több évtizedes tapasztalatnak köszönhetően pontosan átlátom, hogyan lehet egy országosan, vagy akár európai szinten ismert brandet felépíteni. Az online kampányaim megtérülése messzemenően túlszárnyalták azt, amit Magyarország legjobb marketing ügynökségei tudtak nekem létrehozni. Mindig a tökéletességre törekszem, ezért kizárólag olyan vállalkozókkal és cégekkel dolgozom együtt, akik a terjeszkedést komolyan gondolják és készek beletenni a vele járó munkát! Akik viszont elkötelezik magukat emellett, azokat lépésről lépésre végig kísérem a folyamaton, hiszen én már végigjártam és pontosan tudom mik a kiválóan és hatékonyan működő megoldások, amiknek köszönhetően felépül egy sikeres és jövedelmező brand!
A képzésen rá fogsz jönni, hogy a brandépítés tanulható.
Kristálytisztán ki fog rajzolódni számodra, hogy mi kell ahhoz, hogy egy ismert márkát építs fel akár
saját magad, a vállalkozásod vagy a céged számára.
Készen állsz a kezdésre?
Jelentkezz most!
*Az adatkezelési tájékoztatónkat itt tudod áttekinteni,
amely új lapon nyílik meg, nem zárja be ezt az oldalt.